خلاصه کتاب بخواهید تا به شما داده شود

خلاصه کتاب بخواهید تا به شما داده شود

قانون جذب به زبان ساده

خلاصه کتاب بخواهید تا به شما داده شود

خلاصه کتاب بخواهید تا به شما داده شود یکی ازمهمترین و بهترین کتاب هایی است که درحوزه قانون جذب توسط یکی از مدرسین به نام این حوزه به نام خانم استر هیکس نوشته شده است. در این کتاب این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد که ما انسان ها موجودات معنوی هستیم که بعد مادی داریم و در دنیایی  زندگی می کنیم که ساخته و پرداخته انرژی و ارتعاش است که این مفهوم از فیزیک کوانتوم گرفته شده است. هرچیزی در این دنیا فرکانسی دارد و برای رسیدن به آن باید همسطح و هم ارتعاش فرکانس آن خواسته مورد نظر باشیم.

 به عبارت دیگر  همه ما خواسته هایی داریم که آن را به شکل های مختلف طلب می کنیم.

تجربه ها و اتفاقاتی که ما به طور روزانه با آنها مواجه می شویم باعث ایجاد خواسته هایی در ما می شوند مثلاً وقتی بیمار   می شویم خواسته ما سلامتی است . وقتی اوضاع مالی خوبی نداریم خواسته ما بهبود وضعیت مالی است. وقتی در رابطه عاطفی خود مشکل داریم خواسته ما بهبود این رابطه است.

از طرف دیگر ما در دنیایی زندگی می کنیم که خواسته های ما در مسیر تحقق قرار می گیرند صرف نظر از اینکه در نظر ما بزرگ هستند یا کوچک.

سه مرحله قانون جذب درخواست ، پاسخ و دریافت

 در واقع قانون جذب در سه مرحله اتفاق می افتد

  • مرحله اول که همان درخواستها و آرزوهای ما هست
  • مرحله دوم که پاسخ دادن به درخواست ها می باشد و به صورت خودکار اتفاق می افتد.
  • مرحله سوم و مهمترین مرحله دریافت است که در واقع مهمترین و سخت ترین مرحله در قانون جذب می باشد و  یکی ازمهمترین علل  اینکه بسیاری از افراد نتیجه مناسبی از اجرای قانون نمی گیرند به دلیل نداشتن آمادگی برای مرحله پذیرش است.

 در واقع دلیل اینکه ما به خواسته هایمان نمی رسیم این است که نسبت به دریافت آنها مقاومت ذهنی و درونی داریم. در قانون جذب، ما زمانی می توانیم به خواسته هایمان برسیم که در مورد دریافت آن مقاومتی نداشته باشیم یعنی باور داشته باشیم که رسیدن به  این خواسته برای ما امری طبیعی و راحت است. اما به دلیل اینکه ذهن بسیاری از افراد سرشار از باورهای منفی  و محدود است  مقاومت های درونی افراد مانع دریافت می شود و مهم ترین کاری که باید انجام داد از بین بردن تدریجی مقاومت های  است که راه رسیدن به خواسته ها را مسدود کرده است

استر هیکس

احساسات به عنوان راهنمای درونی

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشت این است ازمیان گیرنده های حسی که در اخیتار ما قرار دارد عواطف و احساسات ما به عنوان مهمترین و قدرتمند ترین گیرنده ها عمل می کنند. به این صورت که ما زمانی در مسیرتحقق خواسته هایمان قرار داریم که  احساس خوبی داشته باشیم و هر چقدر این احساس خوب در ما بیشتر باشد مسیر رسیدن به خواسته ها برای ما راحت تر می شود. هر زمانی که احساس خوبی داریم یعنی به منبع اصلی انرژی وصل شده ایم و  هر زمان که ناراحت هستیم یا نگرانیم و ترس و تردید داریم به این معنی است که در مسیری خلاف خواسته های خود در حال حرکت هستیم.

نیروی توجه

 بر اساس آموزه های خانم استرهیکس در کتاب بخواهید تا به شما داده شود  ما در این دنیا به هر چیزی که بیشتر توجه داشته باشیم به میزان بیشتری از واقعیت همان چیز را دریافت می کنیم. مثلا ً  فرض کنید ماشین کهنه ای داریم و دوست داریم که ماشین خود را عوض کنیم. تا زمانی که توجه ما به بدی های ماشینی که داریم معطوف باشد دچار احساس بد هستیم و این احساس بد به عنوان مانعی برای تحقق آرزوی ما و خرید ماشین جدید عمل می کند.

 راه مناسب برای دریافت آنجه می خواهیم این است که ما با خواسته خود هم فرکانس شویم و این موضوع به وسیله داشتن احساس خوب امکان پذیر است.

 خانم استرهیکس در این کتاب ضمن معرفی قانون جذب و اصول و قواعد آن، تمریناتی را مطرح کرده تا با انجام دادن آنها بتوانیم به صورت آگاهانه احساسات خودمان را بهتر کنیم و  از این طریق  مقاومت هایی را  که در مسیر تحقق خواسته هایمان  وجود دارد  از بین ببریم و در مسیر دریافت آنچه می خواهیم قرار بگیریم.

خلاصه کاربردی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

اگر شما دوست عزیز علاقه و آشنایی با این موضوع و کتاب مورد نظر دارید،  خوشحالم که به شما اطلاع بدم که خلاصه کاربردی این کتاب ارزشمند که در واقع مهمترین منبع تدریس قانون جذب توسط اساتید این قانون می باشد و حاوی مهمرین آموزه ها و نکته های مطرح شده در این کتاب هست در حال حاضر تهیه شده است و می توانید آن را تهیه کنید و از آن استفاده کنید.

چرا خلاصه کتاب بخواهید تا به شما داده شود را تهیه کنم؟

مزیت این خلاصه کتاب کاربردی در این است که:

  • اولا مهمترین آموزه های کتاب در کمترین حجم ممکن (49 صفحه) خلاصه شده است  که تکرار و بازخوانی آن را به راحتی امکان پذیر کرده زیرا همانطور که می دانید  این کتاب ها نیاز به خواندن چنیدین باره دارند تا اثر مطلوب داشته باشند و هر چقدر بیشترمطالعه شده و تمرینات آن انجام شود اثر بیشتری خواهند داشت.                                                                   اما واقعیت این است که حجم بالای کتاب ها معمولاً باعث می شود که بازخوانی کتاب دشوار به نظر برسد و افراد زیادی از خواندن دوباره کتاب منصرف شوند. حسن این محصول این است بازخوانی و تکرار مطالعه کتاب را راحت کرده است.
  • مزیت دیگر خلاصه کتاب بخواهید تا به شما داده شود  در این است که  علاوه بر حجم کم، نکات کلیدی  و مهم  کتاب به صورت هایلایت و برجسته مورد تاکید قرار گرفته است.
  • همچنین این کتاب با فرمت PDF تهیه شده و در موبایل و تبلت و کامپیوتر بدون نیاز به هیچ برنامه کتاب خوانی قابل مطالعه   می باشد.

برای دریافت خلاصه کاربردی  این کتاب ارزشمند لینک زیر را لمس کنید.

4.6/5 - (7 امتیاز)
امتیاز شما به این مطلب
5/5

این پست دارای یک نظر است

دیدگاهتان را بنویسید